Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 24467
Warunki pracy
1. Stres związany z realizacją zadań kontrolnych oraz z poczuciem odpowiedzialności karnej2. Zagrożenie korupcją
3. Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
4. Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Nadzorowanie obiegu dokumentów niejawnych;
- Kontrolowanie prawidłowości postępowania z dokumentami niejawnymi w Wydziałach OUW;
- Szkolenie pracowników w zakresie prowadzenia ewidencji dokumentacji niejawnej, prawidłowego jej oznaczania, rejestrowania, przechowywania i wysyłania;
- Prowadzenie ewidencji i teczek Kancelarii Tajnej;
- Prowadzenie ewidencji dotyczącej gospodarowania składnikami majątkowymi, będącymi na stanie Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych;
- Załatwianie spraw organizacyjnych Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 2 lata pracy związanej z ochroną informacji niejawnych
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
- Przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego.
- Posiadanie poświadczania bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych do klauzuli ,,ŚCIŚLE TAJNE”, ,,TAJNE”, ,,POUFNE” I ,,ZASTRZEŻONE”
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość archiwizacji dokumentów jawnych i niejawnych;
- Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ;
- Wstrzemięźliwość w rozmawianiu o sprawach związanych z wykonywanymi obowiązkami służbowymi – (dyskrecja);
- Doświadczenie w realizowaniu procedur kancelaryjnych;
- Poczucie odpowiedzialności i sumienność w wykonywaniu obowiązków.