Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Działu Reklamacji Warszawa
Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

T-Mobile Polska S.A.
Warszawa, ul. Marynarska 12
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
153 dni temu
Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marynarska 12

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Tryb pracy: hybrydowy

Etat: pełny etat

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Odpowiedzialność za motywowanie i rozwój kompetencji pracowników oraz efektywną współpracę w powierzonym zespole
  • Odpowiedzialność za procesy reklamacyjne obsługiwane w powierzonym zespole oraz powiązaną dokumentację procesową (procedury i instrukcje)
  • Zgłaszanie inicjatyw i podejmowanie działań mających na celu zmniejszenie wpływów reklamacji i poprawę satysfakcji Klienta
  • Dbałość o jakość pracy zespołu poprzez monitoring spraw, analizę badań satysfakcji Klienta, przeprowadzanie coachingów zespołowych oraz indywidualnych w powierzonym zespole
  • Udział w projektach biznesowych np. kreowanie procesów obsługowych dla nowych produktów
  • Podejmowanie inicjatywy w zakresie zmian w procesach w celu podnoszenia efektywności konsultantów i satysfakcji Klientów
  • Aktywna współpraca międzysekcyjna
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Biegłość obsługi programów MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio-zaawansowany B2
  • Doświadczenie w dziale reklamacji lub na stanowisku kierowniczym w obsłudze Klienta
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość aplikacji obsługowych wykorzystywanych w TMPL do obsługi Klienta
Nasza oferta dla Ciebie:
  • T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy!
  • Jeżeli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji i wspierać nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj i dołącz do #MagentaTeam!
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...