Kierownik Obsługi Klienta
Warszawa
PFKW16004
Dla naszego klienta, jednego z czołowych graczy na rynku w branży Retail, poszukujemy dynamicznej i ambitnej osoby na stanowisko Kierownika Działu Obsługi Klienta. Zadaniem osoby na tym stanowisku będzie koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za obsługę klienta polskiego oraz zagranicznego w nowoczesnym kanale dystrybucji.
Opis stanowiska / Job description:
- Zarządzanie 50 osobowym Działem Obsługi Klienta
- Zarządzanie kluczowymi procesami i działaniami
- Optymalizacja procesów w obszarze obsługi klienta w zakresie czasu oraz kosztów
- Monitorowanie pracy podległego zespołu, analiza wskaźników KPI
- Opracowywanie i wdrażanie procesów i procedur
- Motywowanie i szkolenie pracowników
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Nadzór nad obsługą reklamacji
- Zarządzanie kluczowymi procesami i działaniami
- Optymalizacja procesów w obszarze obsługi klienta w zakresie czasu oraz kosztów
- Monitorowanie pracy podległego zespołu, analiza wskaźników KPI
- Opracowywanie i wdrażanie procesów i procedur
- Motywowanie i szkolenie pracowników
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Nadzór nad obsługą reklamacji
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze procesów reklamacyjnych
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży Retail
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność i otwartość
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze procesów reklamacyjnych
- Minimum 2 lata doświadczenia w branży Retail
- Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność i otwartość
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Jak aplikować / How to apply: