Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Kierownik Oddziału
Miejsce pracy: ŁÓDŹ
Nr Ref.: 9-13-30039/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji doradczej poszukujemy doświadczonych Managerów, gotowych do podjęcia wyzwania na stanowisku: Kierownik Oddziału
Główne zadania osoby na tym stanowisku to zarządzanie efektywnością Oddziału poprzez:
- opracowywanie, wdrożenie i egzekwowanie strategii realizacji poszczególnych wskaźników efektywnościowych w Oddziale; planowanie i rozliczanie tygodniowe, miesięczne i kwartalne
- zapewnienie efektywności wszystkich procesów na poziomie Oddziału
- budowanie i wdrażanie lokalnej strategii docierania do pracodawców w odniesieniu do aktualnego portfolio Klientów i sytuacji rynkowej
- skuteczne zarządzanie podległym zespołem, motywowanie oraz zapewnienie w zespole wiedzy i umiejętności niezbędnych pracy zgodnie z modelem aktywizacji firmy,
- koordynację działań administracyjnych w Oddziale, zapewnienie właściwego obiegu informacji w zespole i poprawności gromadzonych i raportowanych danych
- budowanie relacji z lokalnym partnerem po stronie sektora publicznego
- zapewnienie wysokich standardów pracy w centrum odnośnie zachowania, etyki biznesowej, dress codu, polityk wewnętrznych firmy
- współpracę z Kierownikiem Regionalnym w zakresie ustalania strategii, monitorowania i raportowania efektywności Oddziału.
Główne zadania osoby na tym stanowisku to zarządzanie efektywnością Oddziału poprzez:
- opracowywanie, wdrożenie i egzekwowanie strategii realizacji poszczególnych wskaźników efektywnościowych w Oddziale; planowanie i rozliczanie tygodniowe, miesięczne i kwartalne
- zapewnienie efektywności wszystkich procesów na poziomie Oddziału
- budowanie i wdrażanie lokalnej strategii docierania do pracodawców w odniesieniu do aktualnego portfolio Klientów i sytuacji rynkowej
- skuteczne zarządzanie podległym zespołem, motywowanie oraz zapewnienie w zespole wiedzy i umiejętności niezbędnych pracy zgodnie z modelem aktywizacji firmy,
- koordynację działań administracyjnych w Oddziale, zapewnienie właściwego obiegu informacji w zespole i poprawności gromadzonych i raportowanych danych
- budowanie relacji z lokalnym partnerem po stronie sektora publicznego
- zapewnienie wysokich standardów pracy w centrum odnośnie zachowania, etyki biznesowej, dress codu, polityk wewnętrznych firmy
- współpracę z Kierownikiem Regionalnym w zakresie ustalania strategii, monitorowania i raportowania efektywności Oddziału.
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dynamicznym, biznesowym środowisku
- bardzo wysoka orientacja na cel i skuteczne rozwiązywanie problemów,
- rozwinięte kompetencje menedżerskie i doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz koordynacją jego pracy
- doświadczenie w rozwijaniu biznesu oraz w pozyskiwaniu partnerów biznesowych (działania sprzedażowe)
- wiedza nt. procesów HR (rekrutacja, coaching, szkolenia) i sprzedaży
- dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo wysoka orientacja na cel i skuteczne rozwiązywanie problemów,
- rozwinięte kompetencje menedżerskie i doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz koordynacją jego pracy
- doświadczenie w rozwijaniu biznesu oraz w pozyskiwaniu partnerów biznesowych (działania sprzedażowe)
- wiedza nt. procesów HR (rekrutacja, coaching, szkolenia) i sprzedaży
- dobra znajomość języka angielskiego
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, możliwość pracy w dynamicznej firmie prowadzącej innowacyjny projekt, ciekawe zadanie i ambitne wyzwania oraz dużą samodzielność pracy.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, możliwość pracy w dynamicznej firmie prowadzącej innowacyjny projekt, ciekawe zadanie i ambitne wyzwania oraz dużą samodzielność pracy.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.