Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

Polecamy

dziś

Kadra zarządzająca, Sprzedaż / Obsługa klienta

łódzkie, Łódź

2016-07-29

Kadra zarządzająca, Sprzedaż / Obsługa klienta

łódzkie, Łódź

2016-07-28

Kadra zarządzająca

łódzkie, Łódź

2016-07-26

Finanse / Bankowość, Kadra zarządzająca

łódzkie, Bełchatów, Piotrków Trybunalski, Radomsko, Wieluń, Łask
łódzkie, Łódź

Kierownik Oddziału- Ogłoszenie archiwalne

Praca Hays Poland / Kadra zarządzająca / Transport / Spedycja / łódzkie / Łódź

Kierownik Oddziału
Łódź
Kierownik Oddziału
Łódź
Nr Ref.: 1069770
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, światowego lidera w branży logistyki i transportu, poszukujemy Kierownika oddziału (Łódź).

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie działalnością operacyjną oddziału w obszarach transportu, spedycji i obsługi klienta w celu realizacji wyników sprzedaży. W ramach swoich obowiązków Kierownik oddziału będzie również budował i rozwijał długotrwałe relacje z Klientami i podwykonawcami a także kontrolował poziom obsługi i satysfakcję partnerów biznesowych. Zatrudniony kandydat będzie również odpowiedzialny za przygotowanie i realizację budżetu, nadzór nad realizacją celów jakościowych oraz monitorowanie realizacji zadań zespołu, jego rozwój i motywację, jak również opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju, podejmowanie działań w zakresie poprawy produktywności i jakości, obniżki kosztów oraz wzrostu sprzedaży oddziału.

Poszukujemy Kandydatów, którzy posiadają min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu procesami transportowymi, współpracy z podwykonawcami oraz w zarządzaniu zespołem i mają udokumentowane sukcesy w zarządzaniu jednostką organizacyjną w branży TSL. Konieczne jest również wykształcenie wyższe oraz biegła znajomość języka angielskiego. W tej roli mogą się sprawdzić osoby skoncentrowane na osiąganiu celów, z silną osobowością, potrafiące pracować pod presją czasu i wykazujące się dużą odpornością na stres.

Nasz Klient oferuje pracę w międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego w ramach grupy i atrakcyjny pakiet (pensja podstawowa, premia, samochód służbowy, narzędzia pracy).
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl