Ogłoszenie numer: 1070897, z dnia 2016-05-05
Klient portalu Praca.pl
Jesteśmy jedną z wiodących, europejskich firm, której produkty obecne są na rynku polskim od wielu lat. Działamy w obszarze rynku budownictwa przemysłowego. W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Operacyjny
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
-
Odpowiada za codzienne zarządzanie aspektami operacyjnymi i planami taktycznymi, w wielu jednocześnie prowadzonych projektach.
-
Odpowiada za wdrażanie polityki operacyjnej i strategii grupy w podległych działach, poprawę efektywności podległych działów.
-
Odpowiada za zarządzanie procesem zakupów związanych z realizacją projektów i negocjacje w tym zakresie.
-
Odpowiada za zapewnienie prawidłowej i profesjonalnej komunikacji z partnerami firmy, na wszystkich szczeblach, udział w negocjacjach.
-
W sposób ciągły poszukuje optymalizacji i usprawnień w obrębie procesów, procedur i narzędzi, uczestniczy w procesie budżetowania,
-
Odpowiada za organizację i efektywność pracy podległych pracowników, poprzez dobór zatrudnionych, wyznaczanie zadań i ocenę ich realizacji, analizowanie wyników i wskazywanie obszarów rezerw, motywowanie podwładnych, wspieranie rozwoju kompetencji.
-
Odpowiada za zapewnienie jakości w całym procesie realizacji projektu.
-
Odpowiada za przygotowanie solidnych i wiarygodnych raportów na użytek wewnętrzny i zewnętrzny kierownictwa.
-
Ściśle współpracuje z Działem Sprzedaży.
-
Proaktywnie reprezentuje markę firmy wobec klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Wymagania
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w firmie o profilu technicznym powiązanym z branżą budowlano-instalacyjną, doświadczenie w pracy w organizacjach zorientowanych procesowo na klienta.
-
Wiedza na temat zapewniania najwyższej jakości usług, z uwzględnieniem umiejętności formalnego rozwiazywania problemów i znajomości technik decyzyjnych,
-
Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, oparte na znajdywaniu rozwiązań, wysoka asertywność w rozwiązywaniu konfliktów.
-
Wysokie zdolności komunikacyjne, doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami, szkoleń, nabyte w organizacjach silnie zorientowanych na najwyższy standard obsługi klienta.
-
Doświadczenie w pracy z klientami o złożonych strukturach administracyjnych.
-
Wykształcenie techniczne (wyższe)
-
Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji z klientem
-
Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem projektem, czasem oraz budżetem.
-
Samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność.
-
Bardzo dobra znajomość MS, Excel, Word oraz PowerPoint, doświadczenie w pracy z systemami CRM, znajomość rysunku technicznego.
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na samodzielną swobodną komunikację pisemną oraz ustną.
-
Umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja czasu pracy.
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
Pracę w międzynarodowej, prestiżowej i dynamicznie rozwijającej się firmie.
-
Możliwość rozwoju zawodowego, współudział w prestiżowych projektach.
-
Uczestnictwo w planowaniu, rozwijaniu i wdrażaniu strategii, polityk i dobrej praktyki.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników.
-
Pracę w międzynarodowym środowisku.