Payarto realizuje usługi doradcze dla świata płatności, skupiając się na projektach z zakresu: poprawy wyników, wdrażania innowacyjnych produktów, kanałów dystrybucji, strategii biznesowej, modeli operacyjnych, usprawnianiu procesów czy marketingu. Pracujemy z instytucjami finansowymi na całym świecie.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
- Koordynacja zakresu złożonych projektów IT w instytucjach finansowych
- Analiza wymagań funkcjonalnych i technicznych (w tym przygotowywanie dokumentacji)
- Wsparcie eksperckie w zakresie projektowania rozwiązań oraz procesu zamówień
- Koordynacja prac analityczno-technicznych
- Zarządzanie harmonogramem
- Zarządzanie zespołem
- Wsparcie procesu testów integracyjnych oraz akceptacyjnych
- Raportowanie stanu realizacji prac na różnych poziomach organizacyjnych
- Pracę w obszarze innowacji płatniczych z klientami zagranicznymi
- Atrakcyjne wynagrodzenie i szereg dodatków
- Znakomite warunki do rozwoju
- Min. 3 lata doświadczenia w podobnej roli
- Znajomość systemów i podstawowych procesów płatniczych
- Rozumienie biznesu płatniczego
- Bardzo dobre umiejętności analityczne
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (język projektowy)
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Dokładność
- Doświadczenia we współpracy na projektach IT z agentami rozliczeniowymi, PSP, firmami dostarczającymi usługi dla akceptantów.
- Znajomość biznesu akceptacji płatności elektronicznych.
Poznaj
Payarto sp. z o.o.
Świadczymy usługi doradcze i dostarczamy rozwiązania IT dla wszystkich uczestników ekosystemu płatności, niezależnie od tego, czy są częścią międzynarodowego banku, lokalnym procesorem transakcji, czy start–up’em, który przeciera innowacyjne szlaki i potrzebuje wsparcia. Interesują nas głównie płatności elektroniczne i związane z nimi nowe możliwości: technologiczne, biznesowe, prawne i organizacyjne. Profil naszych zainteresowań sytuuje nas w samym środku dynamicznie rozwijającej się branży płatności, z której usług codziennie korzysta każdy z nas.
Naszym celem jest aby Payarto stało się domyślnym adresem dla wszystkich Klientów działających w sektorze płatności elektronicznych. Aby to osiągnąć poszukujemy najzdolniejszych ludzi, dajemy im możliwości rozwoju, a naszym Klientom dostarczamy usługi na poziomie, który buduje trwałe relacje.
Wspieramy naszych Klientów w wyspecjalizowanych obszarach ich działalności: wydawnictwo kart płatniczych, akceptacja płatności elektronicznych, zarządzanie sprzedażą, kanały elektroniczne, raportowanie, bezpieczeństwo IT, utrzymanie i rozwój systemów tzw. front i back office’u.
Wsparcie może mieć charakter czysto doradczy, wtedy rezultatem projektu jest analiza. Może ono także polegać na zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązania IT, wtedy rezultatem projektu musi być konkretna, działająca aplikacja