Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 7530
Warunki pracy
- praca administracyjno- biurowa- praca w terenie
- wyjazdy służbowe
- realizacja zadań służbowych pod presją czasu
- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- kierowanie Sekcją Budownictwa i Obsługi Nieruchomości, ustalanie strategii działania i priorytetów w obszarach nadzoru nad inwestycjami i remontami, gospodarką komunalną, utrzymaniem nieruchomości, planowaniem i rozliczeniami finansowymi
- wieloletnie planowanie zadań inwestycyjno-remontowych oraz środków finansowych na obsługę i utrzymanie nieruchomości
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad jakością wykonywanych robót budowlanych oraz zgodnością wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją , umowami, harmonogramem rzeczowo –finansowym
- uczestnictwo w odbiorze robót budowlanych i remontów, gromadzenie dokumentacji powykonawczej
- akceptowanie decyzji o znaczeniu technicznym i finansowym podejmowanych przez podległych pracowników
- akceptacja faktur i płatności za remonty i roboty budowlane, zatwierdzone w planach inwestycji i remontów oraz płatności dotyczące utrzymania nieruchomości
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i szacunków wartości inwestycji i remontów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych
- dokonywanie przeglądów technicznych obiektów w ramach posiadanych uprawnień
- sprawowanie nadzoru nad ewidencją nieruchomości
- uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej, odbiór projektów technicznych od wykonawców i dokonywanie sprawdzenia ich pod względem merytorycznym oraz zgodnością z umowami
- uczestnictwo w komisjach przetargowych na roboty budowlane, sporządzanie specyfikacji technicznej wykonania robót
- sprawdzanie pod względem merytorycznym- technicznym specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonych przez Sekcję Zamówień Publicznych . Dokonywanie oceny technicznej sprawdzeń kosztorysów ofertowych ze zgodnością SIWZ
- wykonywanie sprawozdawczości z prowadzonych robót inwestycyjno-remontowych
- współpraca z biurami projektowymi, kierownikami robót, właścicielami firm wykonawczych , firmami świadczącymi usługi komunalne lub budowlane
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku budowlanym lub instalacyjnym- uprawnienia budowlane o dowolnej specjalności
- znajomość ustaw wraz z aktami wykonawczymi: Prawo Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Prawo Zamówień Publicznych, Warunki Techniczne Wykonywania i Odbioru Robót, Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office i programów do kosztorysowania
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE”.
- doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowniczym
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność