Kierownik sekcji
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 7548
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- kierowanie pracą sekcji w celu zapewnienia terminowości i jakości realizowanych zadań
- nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń i uposażeń oraz innych świadczeń pieniężnych pracowników i funkcjonariuszy
- nadzorowanie i planowanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych wydatków budżetowych w zakresie wydatków osobowychnadzorowanie i sprawdzanie prawidłowości rozliczenia sum depozytowych oraz pozostałych rozrachunków publiczno-prawnych jak również wobec kontrahentów
- nadzorowanie i organizowanie wykonania miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych i analiz ekonomicznych z wykonania budżetu w zakresie wydatków osobowych
- nadzorowanie rozliczeń rozrachunków publiczno-prawnych, a w szczególności osób trzecich, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, urzędów skarbowych i innych
- kontrolowanie realizacji potrąceń na podstawie tytułów wykonawczych lub innych dokumentów w celu zaspokojenia wierzytelności
- opiniowanie wniosków o wypłatę nagród, dodatków specjalnych i innych należności dla pracowników i funkcjonariuszy
- opiniowanie projektów zmian w obowiązujących przepisach prawnych i procedurach
- prowadzenie korespondencji z urzędami skarbowymi, ZUS i innymi instytucjami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne- znajomość przepisów z zakresu z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- biegłe posługiwanie się programami płacowymi, Płatnik oraz programami z pakietu MS Office
- umiejętność argumentowania
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostce budżetowej
- ukończenie kursu kadrowo-płacowego
- dyspozycyjność