Ogłoszenie numer: 495731, z dnia 2014-08-11
Klient portalu Praca.pl
Firma działająca na teren Zagłębia Sosnowiecko-Dąbrowskiego
zatrudni kandydatów na stanowisko:
Kierownik Techniczny
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska
Celem stanowiska jest zarządzanie zespołem ok. 10- osobowym zapewniając odpowiednie utrzymanie taboru samochodowego i urządzeń technicznych.
Do obowiązków Kierownika będzie należeć koordynacja prac związanych z infrastrukturą techniczną, jej optymalizacja, rozwiązanie pojawiających się problemów, a także nadzór nad dokumentacją techniczną i zapewnienie zgodności istniejących rozwiązań i wszelkich procedur w podległym obszarze z bieżącymi wymaganiami prawnymi. Kierownik Techniczny będzie również odpowiedzialny za zarządzanie projektami inwestycyjnymi oraz budżetem.
Do obowiązków Kierownika będzie należeć koordynacja prac związanych z infrastrukturą techniczną, jej optymalizacja, rozwiązanie pojawiających się problemów, a także nadzór nad dokumentacją techniczną i zapewnienie zgodności istniejących rozwiązań i wszelkich procedur w podległym obszarze z bieżącymi wymaganiami prawnymi. Kierownik Techniczny będzie również odpowiedzialny za zarządzanie projektami inwestycyjnymi oraz budżetem.
Zakres obowiązków:
- nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej pojazdów, maszyn i urządzeń oraz budynków, budowli, instalacji i placów
- koordynowanie prac pracowników technicznych utrzymujących w sprawności tabor samochodowy i rozliczanie ich czasu pracy
- nadzór i obsługa techniczna instalacji takich jak systemy wentylacyjne, klimatyzacyjne, przeciwpożarowe, grzewcze i wodno-kanalizacyjne, elektryczne i stacji paliw
- nadzór nad przeglądami budynków wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno-ruchowej, w tym UDT
- nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek
- opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków, w tym korespondencja ze służbami technicznymi i firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi utrzymania budynków i ochrony mienia
- nadzór nad zakupami części zamiennych i usług naprawczych realizowanych na zewnątrz
- nadzór nad pogotowiem technicznym
- prowadzenie gospodarki magazynowej paliw i wyposażenia technicznego
- nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych
- współpraca z ubezpieczycielem majątku zakładu i prowadzenie postępowań odszkodowawczych
Wymagania
- wykształcenie techniczne
- doświadczenie na analogicznym stanowisku lub w dziale utrzymania ruchu min. 5 lat
- szeroka wiedza techniczna
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- doskonała organizacja czasu pracy
- odpowiedzialność
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.