Grupa KRUK to lider branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Środkowej. Na rynku wyróżnia nas kultura organizacyjna oraz ludzie. Jesteśmy zgranym i dynamicznym zespołem. Codziennie w atmosferze szacunku i przy zachowaniu najwyższych norm etycznych rozwiązujemy problemy finansowe osób zadłużonych. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy ludzi zaangażowanych i kreatywnych.
Kierownik Zespołu Doradców Klienta ds. Zadłużenia
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Nr Ref.: KZDKDZ/11/2015
- Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem (mile widziane w branży finansowej)?
- Ukończyłeś/aś Uczelnię Wyższą (mile widziane kierunki związane z Zarządzaniem, Ekonomią, Finansami)?
- Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie?
- Obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie min. średniozaawansowanym nie stanowi dla Ciebie problemu?
- Umiejętnie motywujesz i angażujesz innych do realizacji celów?
- Cechujesz się wysoką komunikatywnością i umiejętnością budowania zespołu?
- Potrafisz rozwiązywać sytuacje kryzysowe w dyplomatyczny sposób?
- Jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną w wykonywaną pracę?
- Posiadasz silną wewnętrzną motywację i jesteś zorientowany/a na wyniki?
Jeżeli na wszystkie powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi TAK, oznacza to, że jesteś idealnym kandydatem na stanowisko:
KIEROWNIKA ZESPOŁU DORADCÓW KLIENTA DS. ZADŁUŻENIA
Najważniejsze zadania Kierownika Zespołu to:
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Doradców Klienta w Contact Center;
- Rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu;
- Motywowanie oraz rozwijanie swoich pracowników;
- Organizowanie i monitorowanie pracy podległego zespołu;
- Odpowiedzialność za realizację celów finansowych;
- Raportowanie i analiza danych;
- Uczestnictwo w projektach obszarowych, między obszarowych oraz międzynarodowych w celu optymalizacji procesów;
- Współpraca z innymi działami firmy;
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Stałe atrakcyjne wynagrodzenie;
- Bogaty system socjalny (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetu Benefit na zajęcia sportowe);
- Możliwość dofinansowania nauki np. języka angielskiego;
- Otwarte i przyjazne środowisko pracy z unikalnym know-how;
- Wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy;
- Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego;
- Udział w budowaniu wysokiej pozycji firmy na rynku usług finansowych;
- Możliwość tworzenia innowacyjnych procesów w Contact Center