Ogłoszenie numer: 1942687, z dnia 2018-03-29
Klient portalu Praca.pl
Firma z branży usługowej poszukuje kandydata/Kandydatki na stanowisko
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Zarządzanie telefonicznym zespołem obsługi klienta
- Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- Udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, rozwój zespołu
- Prowadzenie coachingów i szkoleń dla zespołu
- Monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
- Wsparcie zespołu w realizacji ustalonych KPI oraz wyznaczonych celów
- Raportowanie do Dyrektora
- Tworzenie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu call center/contact center/obsługą klienta
- Doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego i biznesowego
- Wysoki poziom umiejętności coachingowych, interpersonalnych
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Duża samodzielność w działaniu
- Umiejętność identyfikowania problemów i proponowania rozwiązań
- Umiejętność podejmowania decyzji oraz delegowania
- Umiejętność organizacji pracy zespołu
- Wysoka komunikatywność oraz empatia
Oferujemy
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
- Wynagrodzenie stałe oraz premia związana z wynikami pracy
- Pakiet medyczny
- Elastyczny czas pracy-dopasowany do potrzeb organizacyjnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.