Podobne oferty pracy

Platforma cyfrowa nc+ łączy w sobie najbogatszą ofertę programową z najbardziej zaawansowaną i przyjazną technologią.

Otwieramy nowe biuro w Katowicach. Przyjdź do nas i zabierz ze sobą znajomych. Razem twórzcie atmosferę i klimat pracy, zdobywajcie doświadczenie zawodowe w renomowanej firmie.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Konsultant ds. Obsługi Klienta

TwojeObowiązki


#telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+ #dosprzedaż usług dodatkowych #wsparcie techniczne #realizacja celów zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami sprzedaży, jakości oraz efektywności


TwojePropsy


PAKIETNASTART
#rzetelne, płatne szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie doświadczonych trenerów


PAKIETKOMFORT
#pewna kasa #Ty wybierasz: pełny etat, ¾, pół etatu, umowa o pracę #dobra kasa #wyniki=premia #perspektywa awansu


PAKIETKORZYŚCIEKSTRA
#nc+ TV pakiet dla Ciebie #opieka zdrowotna #Multisport #konkursy, nagrody, spotkania, wycieczki #możliwość udziału w prestiżowych wydarzeniach sportowych i filmowych #spotkania z gwiazdami naszych kanałów #możliwość pracy z przyjaciółmi, których nam polecisz #wspólna celebracja małych i dużych sukcesów #rozwój pasji w ramach naszych sekcji sportowych

Chcesz mieć ciekawą pracę, rozwijać swoje umiejętności i dobrze czuć się w pracy?

 

 Aplikuj 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Sikorskiego 9 w bazie kandydatów do pracy w ITI Neovision S.A. i przechowywanie przez okres minimum 2 lat od daty ich otrzymania na potrzeby procesów rekrutacyjnych w ITI Neovision S.A.”. Informujemy, że dane będą przetwarzane przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Sikorskiego 9 w celu i zakresie potrzebnym do rekrutacji prowadzonych w ITI Neovision S.A.. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Inne oferty pracy publikujemy na stronie: ncplus.pl/kariera

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl