Planet Pay sp. z o.o., jako Krajowa Instytucja Płatnicza wraz z pozostałymi podmiotami należącymi do Grupy ITCARD, tworzą jedną z największych i najszybciej rozwijających sieci akceptacji płatności bezgotówkowych w Polsce. W związku z rozwojem usług płatniczych, poszukujemy osoby chętnej podjąć pracę na stanowisku:
Konsultant ds Obsługi Reprezentantów Handlowych
Miejsce pracy: Łomża
OPIS STANOWISKA
- wspieranie reprezentantów handlowych w sprzedaży terminali POS,
- prowadzenie pierwszej linii kontaktu dla klientów i reprezentantów handlowych,
- realizowanie działań w zakresie nawiązywania relacji z klientem,
- prowadzenie rozmóww zakresie oferowania usług terminali POS,
- udzielanie informacji o firmie i jej produktach,
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych zadań,
- renegocjacja warunków na podstawie informacji otrzymanych od sektora sprzedaży oraz sektora analiz i administracji sprzedaży,
- zbieranie uwag i opinii klientów na temat oferowanego produktu POS,
- udział we wdrożeniach i nowych programów i projektów
- przygotowywanie ofert
- przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej
WYMAGANIA
- wykształcenie: wymagane: średnie, mile widziane: wyższe
- sprawna obsługa komputera, znajomość MS Office (Word, Excel),
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta - mile widziane,
- umiejętność efektywnej organizacji pracy,
- kreatywność i otwartość na rozwój,
- wysoka kultura osobista,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- motywacja do pracy.
OFERUJEMY
- atrakcyjną, pełną wyzwań pracę
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- praca w podstawowym systemie czasu pracy,
- premiowy system motywacyjny,
- dodatkowe benefity (m.in. ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport),
- rozwojową pracę w miłej atmosferze i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne.