specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, al. Jerozolimskie 94
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Orange Polska S.A.Warszawa, ul. Głębocka 15
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
8 dni
Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Wadwicz sp. z o.o. nr cetr. Agencji Zatrudnienia 468 to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.
Oferujemy Ci pracę na stanowisku:
Konsultant telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Radom
Nr Ref.: RAD/09/2014
Twoim zadaniem będzie:
obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym
praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
Dołącz do nas jeśli:
chcesz i lubisz pomagać innym
jesteś dyspozycyjny(a) – gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym
łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne
swobodnie pracujesz z komputerem (systemy Windows i MS Office)
Dzięki nam zyskujesz:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w nowoczesnym telecentrum w Radomiu
gwarantowane wynagrodzenie godzinowe plus premię
profesjonalny pakiet szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
pierwsze wynagrodzenie już po pierwszym tygodniu pracy
stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, al. Jerozolimskie 94
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Orange Polska S.A.Warszawa, ul. Głębocka 15
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
8 dni
Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.