specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, al. Jerozolimskie 94
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
8 dni
Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Jesteśmy polskim oddziałem CTDI – globalnej firmy, oferującej kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań inżynieryjnych, serwisowych i logistycznych dla przemysłu komunikacyjnego. CTDI posiada 93 oddziały w 27 krajach na wszystkich kontynentach i zatrudnia 14 000 Pracowników.
Głównym obszarem naszej działalności jest serwis zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych, największych światowych Producentów takich jak Microsoft, Samsung, HTC, Lenovo czy Huawei. W naszych trzech lokalizacjach w Jankach pod Warszawą zatrudniamy około 600 Pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Konsultant Telefoniczny ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Janki k/Warszawy
Zapewnienie telefonicznej wymiany informacji z Klientami w sprawach dotyczących obsługi serwisowej.
Zakres obowiązków:
Informowanie Klientów o stanie naprawy telefonu
Przyjmowanie zapytań od Klientów i ich realizacja
Tworzenie zadań dla pracowników DOK powiązanych z informacjami od Klientów
Dodawanie uwag do zleceń w systemie
Realizacja zadań zgodnie z ustalonymi wskaźnikami dla Działu
Przestrzeganie obowiązujących procedur, standardów i zarządzeń obowiązujących w Firmie
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci)
Doświadczenie w pracy polegającej na telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Dobra znajomość obsługi komputera
Wysoka kultura osobista i dobra dykcja
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Pozytywne usposobienie i pewność siebie
Silna motywacja do pracy
Oferujemy:
Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nowoczesnych technologii
Możliwość rozwijania swoich kompetencji oraz możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, al. Jerozolimskie 94
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
8 dni
Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
24 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.