Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
wymiar etatu: 0,5
- udzielanie pełnych, poprawnych informacji w zakresie produktów i usług oferowanych przez Pocztę Polską S.A.,
- obsługa kampanii sprzedażowych i windykacja należności,
- obsługa poczty elektronicznej w zakresie oferowanych usług,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
- wykształcenia średniego /mile widziane wyższe/,
- znajomości obsługi komputera w stopniu dobrym,
- dobrej dykcji,
- łatwości nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych,
- umiejętności radzenia sobie ze stresem,
- komunikatywności,
- umiejętności samodzielnej pracy i pracy w zespole,
- gotowości uczenia się.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- zatrudnienie w niepełnym wymiarze etatu (0,5 et.),
- pracę w systemie zmianowym,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
- doświadczenie zawodowe w Call Center będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta,
- mile widziana znajomość języków obcych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym