Konsultant w Zespole Obsługi Korespondencji
Miejsce pracy: Otwock
Nr Ref.: OTW/2014/JK
Miejsce pracy: Otwock
Nr Ref.: OTW/2014/JK
Osoby te będą wspierały Dział Zarządzania Komunikacją z Klientem i Operatorem m. in. przez prowadzenie korespondencji listowej i e-mailowej z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami, przygotowywanie danych do masowej wysyłki korespondencji, sporządzanie dziennych raportów z różnego zakresu oraz kontakt telefoniczny z klientem w celu udzielenia informacji formalnych.
Oferujemy:
- specjalistyczne wdrożenie od pierwszego dnia współpracy,
- możliwość nabycia różnych umiejętności związanych z formalną komunikacją,
- szansę zdobycia cennego doświadczenia w sektorze telekomunikacyjnym,
- pracę w zgranym zespole i przyjazne środowisko pracy,
- współpracę na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa-zlecenie),
- możliwość uzyskania atrakcyjnego wynagrodzenia uzależnionego od osiąganych wyników,
- OK SYSTEM - karnety sportowe w specjalnej cenie.
Od kandydatów oczekujemy:
- nienagannej znajomości poprawnej polszczyzny,
- komunikatywności i otwartości w kontaktach z innymi,
- dokładności i dbałości o szczegóły,
- umiejętności szybkiego uczenia się,
- samodzielności w działaniu,
- dyspozycyjności (praca zmianowa).