Konsultant Wsparcia Technicznego z j. niemieckim

AGENCJA ZATRUDNIENIA KSService sp. z o.o.

Szczecin

81 dni temu

Konsultant Wsparcia Technicznego z j. niemieckim
Szczecin
Nr ref.: KWTJN/SZN/102017

OBOWIĄZKI

  • obsługa połączeń telefonicznych
  • wsparcie techniczne Klientów niemieckich
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów

WYMAGANIA

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1
  • dobra obsługa komputera i znajomość pakietu Office
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • mile widziane umiejętności analityczne i doświadczenie w call center/branży IT
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY

  • wynagrodzenie minimum 5250 zł brutto
  • 150 zł dodatku do dowolnego rozdysponowania
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3/4 lub pełen etat z elastycznym grafikiem
  • szkolenie wdrożeniowe
  • możliwość dofinansowania prywatnych kursów doszkalających
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
  • pakiet bonusów pozapłacowych: kartę Multisport, ubezpieczenie, opiekę zdrowotną
  • jednorazowy dodatek relokacyjny w wysokości 2700 zł netto
  • świeże owoce co poniedziałek

Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk

Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...
Pracownik Helpdesk Praca Pracownik Helpdesk

Rekrutują z Praca.pl