Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: Konsultant – NOWA WYŻSZA STAWKA
- Obsługa infolinii przychodzącej zajmującej się obsługą klientów biznesowych
- Wsparcie klienta w tematyce związanej z obsługą i zarządzaniem swoim kontem klienta
- Aktywowanie i dezaktywowanie usług
- Przyjmowanie ewentualnych reklamacji i skarg
- Wyjaśnianie wątpliwości co do faktur, funkcjonowania usług, realizacji zleceń
- Utrzymywanie dobrej relacji z klientem
- dobrej znajomości obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego pisania
- nienagannej dykcji, umiejętności poprawnego wysławiania się, wysokiej kultury osobistej
- wysokiej motywacji do pracy
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub call center
- wykształcenia minimum średniego
- stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę)
- system czasu pracy równoważny
- stawkę godzinową 13 zł brutto
- 3/4 etatu z możliwością dopełnienia
- pakiet szkoleń produktowych oraz w zakresie technik rozmowy z klientem
- pracę w systemie zmianowym
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zdobycie dużego doświadczenia w zakresie obsługi klienta możliwość awansu i rozwoju
- przyjazną atmosferę