Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego oraz podatku VAT. Kontrola dokumentów źródłowych pod...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;
Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 17 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej spółki z branży produkcyjnej prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Kontroler Finansowy/Biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
Nadzorowanie optymalizacji rachunkowości zarządczej w grupie i powiązanych podmiotach;
Analizowanie bieżących procesów rozliczeniowych i wdrażanie nowym rozwiązań;
Optymalizacja standardów, procesów raportowania i wdrażania rachunkowości zarządczej;
Opracowywanie budżetu i kontrola jego realizacji (analiza i wyjaśnianie odchyleń);
Opracowywanie i wdrażanie KPI;
Formułowanie i koordynacja procesu planowania i kontrolowanie budżetu;
Kontrola kosztów;
Okresowe raportowanie o wynikach finansowych;
Wsparcie w zakresie informacji i kalkulacji finansowych;
Przygotowywanie doraźnych raportów i analiz dla Zarządu i zagranicznych oddziałów firmy.
Poszukiwane kompetencje
Wykształcenie wyższe (kierunek finansowy lub ekonomiczny);
Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z analizą finansową, raportowaniem, budżetowaniem i kontrolą kosztów;
Doskonała znajomość programu Excel;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w tym języku w kwestiach biznesowych;
Dodatkowym atutem będzie kurs CIMA;
Zdolność analitycznego myślenia i budowania wniosków w oparciu o dane cyfrowe;
Własna inicjatywa, gotowość do optymalizacji procesów i wdrażania nowych, efektywnych rozwiązań;
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole;
Zainteresowanie finansami i gotowość do rozwoju w tym kierunku;
Duża motywacja wewnętrzna do dalszego rozwoju (kontynuacja współpracy przy planowanych projektach w ramach Grupy).
Oferujemy
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego oraz podatku VAT. Kontrola dokumentów źródłowych pod...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;