W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Oświęcim
Nr ref.: KF/KP
Zadania:
- przygotowanie i koordynacja procesu tworzenia budżetów i okresowych prognoz sprzedaży (plany ilościowo-wartościowe, kosztów stałych),
- sporządzanie analiz strategicznych, planowanie i kontrola cen oraz przychodów, sterowanie działaniami handlowców w kierunku uzyskania założonych w budżetach marż pokrycia,
- prowadzenie badań rynku, analizy konkurencji, udziału w rynku we wszystkich obszarach aktywności sprzedażowej,
- nadzór nad budżetem, przygotowywanie analiz i raportów finansowych,
- przygotowanie oraz weryfikacja danych do ocen okresowych sprzedawców,
- sporządzanie wielowymiarowych okresowych raportów sprzedaży,
- zarządzanie narzędziami wsparcia sprzedaży, uczestnictwo we wdrożeniach systemów informatycznych,
- uczestnictwo w zespołach projektowych w obszarze R&D oraz w procesie planowania projektów inwestycyjnych,
- ścisła współpraca z działami: sprzedaż, logistyka, produkcja, controlling, finanse, HR, R&D.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe z zakresu controlllingu, finansów,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi i hurtownią danych,
- duża samodzielność oraz zdolności interpersonalne.
Firma oferuje:
- pracę w doświadczonym zespole w firmie o zasięgu globalnym,
- samodzielność na stanowisku pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego przez udział w nowych projektach,
- podnoszenie kompetencji przez udział w indywidualnie dopasowanych szkoleniach merytorycznych, konferencjach branżowych.