![](/img/firma/templates/726504/5258/che.png)
CHEP jest światowym liderem w dostarczaniu usług związanych z wynajmem sprzętu. W imieniu naszych klientów zarządzamy ponad 300 milionami palet, pojemników i kontenerów umożliwiając bezpieczny i efektywny transport ich produktów. Jesteśmy obecni w branżach takich jak lotnictwo, motoryzacja, chemia, dobra konsumpcyjne, świeża żywność i produkcja.
CHEP zatrudnia ponad 7,000 pracowników zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakości obsługi klienta w blisko 50 krajach.
Koordynator ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim
Lokalizacja: Warszawa
ZADANIA:
- Podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta,
- Odnotowywanie i zarządzanie reklamacjami klientów w celu zapewnienia działań prewencyjnych,
- Odnajdywanie źródeł problemów oraz pozytywne reagowanie na zaistniałe problemy,
- Sprawdzanie poprawności faktur,
- Miesięczne monitorowanie raportów,
- Monitorowanie ściągalności należności,
- Poszukiwanie ulepszeń w celu poprawy poziomu obsługi klienta w dziale,
- Utrzymywanie regularnych kontaktów z działami sprzedaży i obsługi klienta oraz dostarczanie odpowiednich raportów statystycznych.
WYMAGANIA:
- Min. 2 lata doświadczenia w środowisku obsługi klienta (telefoniczna oraz emialowa obsługa klienta),
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobry język rosyjski – w mowie i piśmie,
- Mile widziana znajomość j. angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu Ms Office (głównie Excel),
- Mile widziana znajomość systemów: SAP, BW, Siebel,
- Zdolność do pracy pod presją,
- Dobre umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
OFERUJEMY:
- Praca w szybko rozwijającym się i pełnym wyzwań środowisku,
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowym firmie,
- Konkurencyjne wynagrodzenie + premia roczna,
- Opiekę medyczną oraz kartę multisport,
- Dobrą atmosferę pracy.
![](/img/firma/templates/726504/5258/bot.jpg)