Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu
chcesz być częścią naszego zespołu i razem
z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Turek
Nr Ref.: 31089/KOK/13 / Turek
Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
- Wykształcenie minimum średnie
- Znajomość branży i trendów rynkowych
- Umiejętność pozyskiwania zaangażowania pracowników
- Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
- Nastawienie na realizację wyznaczonych zadań, gotowość do zaangażowania się w realizację strategii firmy
- Umiejętność wpływania na innych, negocjacji
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
- Odpowiedzialność, samodzielność, uczciwość
- Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego i pracę dającą satysfakcję
- Szeroki pakiet szkoleń
- Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z rocznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
- Dodatkowe świadczenia (świąteczne bony pieniężne, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
- Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
- Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami