Koordynator ds. obsługi klienta

Tesco Polska Sp. z o.o.

Szczecin

10 dni temu


Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu

chcesz być częścią naszego zespołu i razem

z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Koordynator ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Szczecin

Nr Ref.: 31024/KOK/108

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
• Wykształcenie minimum średnie
• Znajomość branży i trendów rynkowych
• Umiejętność pozyskiwania zaangażowania
• Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy
• Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
• Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy 
• Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy)
• Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 6-miesięcznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
• Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami

Twoje zgłoszenie dotrze do nas najszybciej

jeśli wypełnisz formularz on-line na stronie www.kariera.tesco.pl

Termin nadsyłania podań upływa 2018-02-28

Zobacz Nasz Profil Pracodawcy

Poznaj

Tesco Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Tesco Polska jest częścią międzynarodowej firmy o brytyjskich korzeniach. Na polskim rynku firma działa już od 20 lat zatrudniając ponad 30 000 pracowników. Tesco w Polsce to zarówno sklepy, centra dystrybucyjne jak i biuro główne wspierające operacje. Nasi pracownicy obsługują tygodniowo ponad 5 mln klientów i dbają o jak najlepszą jakość oferowanych produktów. Wspieramy ich w wykonywaniu zadań i w indywidulnym rozwoju zawodowy. Chcemy by byli dumni z tego co robią i czerpali radość ze swojej pracy.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl