![](/img/firma/templates/726504/5258/che.png)
HEP jest światowym liderem w dostarczaniu usług związanych z wynajmem sprzętu. W imieniu naszych klientów zarządzamy ponad 300 milionami palet, pojemników i kontenerów umożliwiając bezpieczny i efektywny transport ich produktów. Jesteśmy obecni w branżach takich jak lotnictwo, motoryzacja, chemia, dobra konsumpcyjne, świeża żywność i produkcja. CHEP zatrudnia ponad 7,000 pracowników zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakości obsługi klienta w blisko 50 krajach.
Zatrudnimmy osobę, która będzie zajmować się kwestiami dotyczącymi kont klientów.
Koordynator ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta
- Odnotowywanie i zarządzanie reklamacjami klientów w celu zapewnienia działań prewencyjnych
- Odnajdywanie źródeł problemów oraz pozytywne reagowanie na zaistniałe problemy
- Sprawdzanie poprawności faktur
- Miesięczne monitorowanie raportów
- Monitorowanie ściągalności należności
- Poszukiwanie ulepszeń w celu poprawy poziomu obsługi klienta w dziale
- Utrzymywanie regularnych kontaktów z działami sprzedaży i obsługi klienta oraz dostarczanie odpowiednich raportów statystycznych
Oczekujemy:
- Min. 2 lata doświadczenia w środowisku obsługi klienta (telefoniczna oraz e-mailową obsługa klienta)
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobry język angielski – w mowie i piśmie
- Dobra znajomość pakietu Ms Office (głównie Excel)
- Mile widziana znajomość systemów: SAP, BW, Siebel
- Zdolność do pracy pod presją
- Dobre umiejętności interpersonalne
- Umiejętność rozwiązywania problemów
Oferujemy:
- Praca w szybko rozwijającym się i pełnym wyzwań środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowym firmie
- Konkurencyjne wynagrodzenie + premia roczna
- Opiekę medyczną oraz kartę multisport
- Dobrą atmosferę pracy
![](/img/firma/templates/726504/5258/bot2.jpg)
![](/img/firma/templates/726504/5258/bot.jpg)