Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce. Misją firmy jest zapewnienie osobom starszym i ich rodzinom bezpieczeństwa i komfortu funkcjonowania w jesieni życia. Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. ”Opiekujemy się ludźmi” to motto przewodnie wszelkich działań Promedica24. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności.
Koordynator ds. Wsparcia Operacyjnego (Back Office)
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
Zakres obowiązków:
- wsparcie procesu kompleksowej obsługi klientów w oddziałach firmy
- wdrażanie i merytoryczne wsparcie pracowników oddziałów
- wsparcie procesów utrzymania i przedłużania kontraktów
- systematyczna kontrola jakości i ilości wykonywanych zadań w oddziałach
- uczestnictwo w procesie fakturowania (weryfikacja poprawności)
- tworzenie raportów
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - wymagane
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe związane z obsługą klientów
- doświadczenie związane ze wsparciem i wdrażaniem pracowników - będzie atutem
- doświadczenie w przygotowywaniu raportów i zestawień
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz organizacyjne
- gotowość do odbywania podróży służbowych do przypisanych oddziałów firmy
Oferujemy:
- ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku w firmie będącej liderem na rynku
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport
- możliwość rozwoju oraz szkolenia
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie idobrą atmosferę.