Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientami firmy, w celu pozyskania zamówienia (klienci krajowi i zagraniczni),
- analizowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami oraz dostawcami,
- czynny udział w procesie zakupowym od momentu złożenia oferty, po sprzedaż produktu do klienta,
- ewidencjonowanie bieżących zamówień od klientów w systemie firmy i czuwanie nad prawidłowym proces realizacji i dostawy,
- analiza stanów magazynowych i zamawianie brakujących produktów od dostawców,
- przeprowadzanie procesów reklamacji oraz stałe monitorowanie procesów zakupowych, w celu zapobiegania nieprawidłowością w procesach logistycznych,
- raportowanie do bezpośredniego przełożonego oraz informowanie o ewentualnych opóźnieniach/zagrożeniach realizacji zamówień,
- stałe doskonalenie metod pracy oraz poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań pracy działu oraz dbałość o wizerunek firmy podczas realizacji codziennych zadań.
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy,
- praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta oraz podejmowaniu procesów handlowych,
- wykształcenie wyższe o profilu rolniczym i/lub z zakresu logistyki,
- znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja z klientami) - warunek konieczny,
- zainteresowania branżą ogrodniczą i chęci poszerzania wiedzy branżowej,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w tym: komunikatywność, zorientowanie na budowanie relacji z klientami, elastyczność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy własnej, asertywność.
- pracę w firmie nastawionej na współpracę z klientami firmy oraz stabilne zatrudnienie w strukturach, z realnymi możliwościami rozwoju kompetencji własnych, jak i zawodowych m.in. poprzez realizacje codziennych zadań oraz szkolenia tematyczne i produktowe,
- wdrożenie w obowiązki pod okiem doświadczonego i wieloletniego pracownika firmy,
- pracę w zgranym zespole osób nastawionych na współpracę oraz terminową realizację zamówień od klientów,
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i ciekawym systemem premiowym i pakietem socjalnym,
- miłą atmosferę w pracy, ambitne zadania oraz satysfakcję z ich realizacji.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.