specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
5 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
Koordynator Marketingu (branża nieruchomości)
Warszawa
Nr Ref.: 1057316
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
HAYS Sales & Marketing General poszukuje Koordynatora Marketingu do zespołu nieruchomości biurowych, dla największej na świecie firmy doradczo-inwestycyjnej.
Koordynator będzie odpowiedzialny za przygotowanie materiałów marketingowych na potrzeby zespołu sprzedaży nieruchomości biurowych. Jego zadaniem będzie przygotowanie ofert i prezentacji oraz opracowanie jednolitych wersji dokumentów zgodnie ze standardami firmy (także w języku angielskim). Koordynator będzie zarządzał bazą klientów, współpracował z deweloperami oraz opowiadał za realizację działań promocyjnych inwestycji biurowych.
Poszukujemy dynamicznego, kreatywnego specjalisty, który posiada co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu firmy świadczącej usługi profesjonalne na rynku B2B – miłe widziane osoby z branży nieruchomości. Oczekujemy rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, samodzielności oraz doskonałej organizacji pracy własnej. Biegła znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym.
Klient oferuje ciekawe stanowisko pracy w polskich strukturach globalnej organizacji, umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
5 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...