Ogłoszenie numer: 413808, z dnia 2014-03-24
ASSA ABLOY jest globalnym liderem kompleksowych systemów zabezpieczeń budynków, zaangażowanym w spełnienie potrzeb użytkownika końcowego w zakresie bezpieczeństwa i wygody. Grupa zatrudnia ponad 41 000 pracowników, a jej roczne obroty przekraczają 4,6 miliarda EUR. Posiada oddziały w ponad 60 krajach oraz autoryzowanych dystrybutorów na całym świecie.
Albany to globalna marka, która jako pierwsza wprowadziła na rynek światowy Szybkobieżne Bramy Rolowane. Obecnie jest dostawcą wiodących systemów bram szybkobieżnych. Ofercie towarzyszy szeroka gama usług serwisowych pozwalająca naszym Klientom na optymalizację kosztu eksploatacji posiadanych urządzeń.
W związku z rozwojem polskiej organizacji poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator serwisu bram przemysłowych
Miejsce pracy: Tychy
Opis stanowiska
- bieżąca koordynacja działań Techników Serwisu operujących na obszarze całego kraju,
- nadzór nad i planowanie pracy serwisantów z uwzględnieniem optymalizacji kosztów działania (stały, bieżący kontakt z Technikami Serwisu, planowanie wizyt serwisowych z uwzględnieniem odległości i czasów przejazdu),
- współpraca i kontakt z klientami Działu Serwisu,
- przygotowywanie Umów Serwisowych zgodnie ze standardem ASSA ABLOY,
- koordynacja dyżurów Techników Serwisu,
- prowadzenie kalendarza zleceń serwisowych oraz utrzymanie bazy CRM.
Wymagania
- wykształcenie średnie techniczne,
- doświadczenie w pracy jako serwisant urządzeń o zbliżonych do systemów bram szybkobieżnych mile widziane,
- doświadczenie w koordynowaniu pracą zespołu,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny,
- umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
- zdolność do samodzielnej realizacji zadań w ramach uzgodnionego zakresu uprawnień,
- zdolność do analitycznego myślenia,
- dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych,
- niekaralność,
- nienaganna opinia z poprzedniego miejsca pracy.
Oferujemy
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- ciekawą pracę w międzynarodowej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- sprzęt niezbędny do wykonywania pracy (telefon, laptop).