Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Koordynator/Specjalista ds. CIT i Sprawozdawczości
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 4-11-29666/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży handlowej - poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko:
Koordynator/specjalista ds. CIT i sprawozdawczości
Do zakresu obowiązków osoby na tym stanowisku należeć:
- Przygotowanie deklaracji CIT i kontrolowanie zapisów księgowych.
- Przygotowanie kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku odroczonego.
- Przygotowanie deklaracji CIT 8 oraz sprawozdania f-01 dla GUS.
- Optymalizacja procesów księgowych, opracowywanie koncepcji dla nowych procesów, przygotowywanie specyfikacji biznesowych dla IT (projektowanie i testowanie nowych rozwiązań we współpracy z działem IT), przygotowywanie propozycji zmian w SAP oraz zmian w sposobie księgowania związanych ze zmianami w CIT.
- Przygotowanie informacji i instrukcji na temat zmian z zakresu CIT dla księgowych.
Koordynator/specjalista ds. CIT i sprawozdawczości
Do zakresu obowiązków osoby na tym stanowisku należeć:
- Przygotowanie deklaracji CIT i kontrolowanie zapisów księgowych.
- Przygotowanie kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku odroczonego.
- Przygotowanie deklaracji CIT 8 oraz sprawozdania f-01 dla GUS.
- Optymalizacja procesów księgowych, opracowywanie koncepcji dla nowych procesów, przygotowywanie specyfikacji biznesowych dla IT (projektowanie i testowanie nowych rozwiązań we współpracy z działem IT), przygotowywanie propozycji zmian w SAP oraz zmian w sposobie księgowania związanych ze zmianami w CIT.
- Przygotowanie informacji i instrukcji na temat zmian z zakresu CIT dla księgowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w obszarze podatku dochodowego i sprawozdawczości
- znajomość ustawy o rachunkowości
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w obszarze podatku dochodowego i sprawozdawczości
- znajomość ustawy o rachunkowości
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- praca w organizacji będącej niekwestionowanym liderem w swojej branży
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dodoatkowe benefity
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- praca w organizacji będącej niekwestionowanym liderem w swojej branży
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dodoatkowe benefity
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.