Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Koordynator w dziale Marketing & Business Development
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-13-41601/PC
Dla naszego Klienta, prestiżowej firmy prawniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator w dziale Marketing & Business Development.
Cel: Wspieranie zewnętrznych i wewnętrznych działań kampanii marketingowych i rozwoju biznesu.
Do głównych obowiązków będzie należało nadzorowanie poniższych procesów:
Koordynator w dziale Marketing & Business Development.
Cel: Wspieranie zewnętrznych i wewnętrznych działań kampanii marketingowych i rozwoju biznesu.
Do głównych obowiązków będzie należało nadzorowanie poniższych procesów:
- zbierania, gromadzenia i zarządzania materiałami do wykorzystania w wielu kanałach (np. intranet, strona internetowa, Social Media, biuletyny)
- Zarządzania materiałami marketingowymi np. broszury, ulotki, plakaty itp.
- Zebrania i zarządzania credentialami przy użyciu różnych źródeł danych
- Administrowania zawartością treści na wielu kanałach (np. intranet, portale, strony internetowe, Social Media, biuletyny itp.)
- Pomocy w przygotowywaniu dokumentacji, prezentacji, katalogów i nagród
- Wspierania zespołu w działaniach marketingowych, administracji oraz rozwoju biznesu.
Requirements:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego (min.C1)
- doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz projektami
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomość Prezi będzie dodatkowym atutem
- doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- Silna identyfikacja problemów i umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność współpracy z innymi oraz równoczesna samodzielność w działaniu.
Benefits:
Korzyści:
- Możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
- Indywidualnie dobrany zestaw szkoleń i certyfikacji
- Ambitne, ciekawe zadania
- Nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- Benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".