Księgowa
Warszawa
PFMO14747
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z usługowej, lidera w swoim sektorze, poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko Księgowej (strona kosztowa). Osoba na tym stanowisku w pełnym zakresie będzie odpowiedzialna za stronę kosztową oraz część księgi głównej. Jest to idealna okazja do rozwoju dla osoby około 2-letnim doświadczeniem w księgowości. Spółka oferuje zatrudnienie na czas zastępstwa na okres 1,5 roku.
Opis stanowiska / Job description:
- Księgowanie strony kosztowej, rozliczenia krajowe i zagraniczne,
- Księgowanie wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych,
- Sprawowanie kontroli nad poprawnością rozliczeń pracowniczych
- Naliczanie i księgowanie odsetek walutowych (pożyczki, kredyty),
- Przygotowywanie zestawień m.in. wyciągów bankowych, przelewów etc.,
- Kompletowanie dowodów wykonania usług
- Rozrachunki z kontrahentami, potwierdzanie sald kont,
- Zarządzanie i kontrola obiegu dokumentów księgowych,
- Tworzenie, administracja i aktualizacja bazy danych dokumentacji związanej z prowadzonymi przez firmę projektami,
- Księgowanie wyciągów bankowych, rozliczeń pracowniczych,
- Sprawowanie kontroli nad poprawnością rozliczeń pracowniczych
- Naliczanie i księgowanie odsetek walutowych (pożyczki, kredyty),
- Przygotowywanie zestawień m.in. wyciągów bankowych, przelewów etc.,
- Kompletowanie dowodów wykonania usług
- Rozrachunki z kontrahentami, potwierdzanie sald kont,
- Zarządzanie i kontrola obiegu dokumentów księgowych,
- Tworzenie, administracja i aktualizacja bazy danych dokumentacji związanej z prowadzonymi przez firmę projektami,
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, rachunkowość, ekonomia etc.
- Około 2 letnie doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość pakietu MS Office a w szczególności Excel'a,
- Znajomość systemu SAP - warunek konieczny,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysoka sumienność i uporządkowane podejście do wypełniania obowiązków,
- Terminowość,
- Otwartość, komunikatywność, profesjonalizm, bardzo dobra organizacja pracy własnej jak i osób współpracujących,
- Chęć podjęcia pracy na czas zastępstwa półtora roku.
- Około 2 letnie doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość pakietu MS Office a w szczególności Excel'a,
- Znajomość systemu SAP - warunek konieczny,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Wysoka sumienność i uporządkowane podejście do wypełniania obowiązków,
- Terminowość,
- Otwartość, komunikatywność, profesjonalizm, bardzo dobra organizacja pracy własnej jak i osób współpracujących,
- Chęć podjęcia pracy na czas zastępstwa półtora roku.
Jak aplikować / How to apply: