- Ogłoszenie nr: 171487
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2015 r.
Izba Skarbowa w Kielcach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- do spraw księgowości
- w Samodzielnym Referacie Rachunkowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Kielcach
ul. Witosa 78b
25-561 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Staszów
- Urząd Skarbowy w Staszowie
ul. Oględowska 12
28-200 Staszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Księgowanie na bieżąco przypisów i odpisów, wpłat, zwrotów i dokonywanie zaliczeń nadpłat z tytułu podatków w celu uzyskania informacji o wpływach podatkowych.
- Dokonywanie zwrotów nadpłat podatków w celu prawidłowego i terminowego realizowania zwrotów.
- Obsługa korespondencji (przede wszystkim wnioski podatników, zajęcia wierzytelności dokonywane przez Komorników Sądowych).
- Analizowanie na bieżąco zapisów na kartach kontowych podatników w celu wyjaśnienia wpłat i nadpłat w podatkach.
- Przygotowanie postanowień w sprawie zaliczenia na poczet zaległości podatkowych wpłat dokonywanych przez podatników i nadpłat w celu informowania podatników o sposobie ich zaliczania.
- Przekazywanie dokumentacji dotyczącej kont podatników, u których nastąpiła zmiana właściwości miejscowej lub właściwości rzeczowej do organów podatkowych właściwych po zmianie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu,
praca przy komputerze,
kontakt z klientem zewnętrznym.
budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych,
narzędzia i materiały pracy (komputer, drukarki, kserokopiarki).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego i rachunkowości,
- znajomość obsługi komputera (znajomość pakietów biurowych Open Office lub MS Office),
- komunikatywność, obowiązkowość.
- wykształcenie: wyższe,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych: POLTAX, POLTAX 2B, Biblioteka Akt, EWIDENCJE US, e-ORUS.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów