Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wolsztynie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Księgowy
Miejsce pracy: Wolsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 14043
Warunki pracy
- praca umysłowa, wykonywana w pozycji siedzącej- praca przy monitorze komputerowym
- praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
Zakres zadań
- - prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
- - sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej
- - sporządzenie bilansu rocznego rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki
- - współdziałanie z bankiem w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych
- - rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, delegacje itp.
- - naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczania podatkowe
- - prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń
- - nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki
- - rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, sprawy BHP
- - współpraca z PINB w zakresie okresowych ocen członków k.s.c. wartościowania stanowisk pracy
- - gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokumentacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą
- - współpraca z jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, PUP, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa
- - prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy
- - prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne, finanse i rachunkowośćdoświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
- - wykształcenie: średnie ekonomiczne doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej w księgowości
- - pełna znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy, - znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- - umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel), - znajomość obsługi programów finansowo – księgowych (DDJ Program, Płatnik, Bestia, Budżet),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- - staż pracy: 3 lata na stanowisku w księgowosci budżetowej
- - certyfikowany podpis elektroniczny