Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Analizowanie zapotrzebowań klientów wewnętrznych i przygotowanie materiałów przetargowych;
- Samodzielne przeprowadzanie przetargów zgodnie z procedurami obowiązującymi w Spółce, w tym z użyciem narzędzi elektronicznych (platforma zakupowa, aukcje elektroniczne);
- Szczegółowa analiza otrzymanych ofert i kosztów zakupów;
- Negocjowanie cen i warunków realizacji umów z dostawcami;
- Analizowanie kosztów i identyfikacja możliwości optymalizacji procesów zakupowych, budowanie i utrzymanie relacji z dostawcami;
- Monitorowanie oraz analiza rynku dostawców krajowych jak i zagranicznych, poszukiwanie nowych dostawców;
- Wykształcenie wyższe, ekonomiczne lub techniczne;
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze zakupów;
- Mile widziana znajomość rynku dostawców w zakresie materiałów / usług z obszaru techniczno–produkcyjnego w branży energetycznej;
- Dokładność, samodzielność, poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę;
- Doświadczenie w negocjowaniu warunków współpracy z dostawcami;
- Doświadczenie w realizacji procesu zakupów prowadzonego według określonych zasad i procedur;
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office;
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość realizacji przetargów publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.
- Praca w oparciu o umowę o pracę tymczasową- planowany okres zatrudnienia minimum 1 rok;
- Ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- Samodzielność w działaniu i możliwość realizacji ciekawych projektów;
- Pakiet świadczeń dodatkowych;
- Miejsce pracy: Warszawa – Żerań.