Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- negocjowanie cen i warunków realizacji umów z dostawcami,
- analiza potrzeb zakupowych i organizacja procesu zakupowego w podległych kategoriach,
- tworzenie i aktualizacja bazy dostawców celem szybkiego i efektywnego wyboru źródła dostawy,
- utrzymanie i rozwój profesjonalnych kontaktów z dostawcami,
- raportowanie zgodnie z zasadami obowiązującymi w organizacji,
- współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie wybranych kategorii.
- wykształcenie wyższe,
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów,
- mile widziana znajomość rynku dostawców usług/komponentów z branży nieruchomości/budowlanej,
- znajomości języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
- bardzo dobra znajomości programu Excel - warunek konieczny,
- doświadczenia w tworzeniu raportów, zestawień i prezentacji,
- wysokie zdolności analityczne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolności organizacyjne oraz samodzielność,
- komunikatywność i umiejętność budowania długotrwałych relacji.
- pracę w międzynarodowej firmie usługowej o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swoich kompetencji,
- konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie,
- bogaty pakiet socjalny: opieka medyczna, karta multisport, bezpłatny kurs języka angielskiego,
- dofinansowanie do posiłków,
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym i sympatycznym zespole.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.