Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KO/15/10
- przygotowywanie, koordynacja i rozliczanie realizowanych procesów zakupowych,
- sporządzanie zamówień zakupu materiałów i usług,
- prowadzenie procesów zakupowych w ramach przyporządkowanych kategorii asortymentowych i grup umów ramowych,
- analiza i opracowywanie informacji istotnych dla realizowanych procesów zakupowych,
- współpraca z Głównymi Kupcami i Kupcami kategorii asortymentowych,
- kontrolowanie i kompletowanie dokumentów w celu właściwego rozliczenia realizowanych projektów zakupowych,
- rozliczanie faktur zakupowych pod względem merytorycznym i formalnym,
- poszukiwanie nowych dostawców materiałów i usług (optymalizowanie portfela dostawców w zakresie swojej grupy kategorii).
- wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne; preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne,
- min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów na podobnym stanowisku,
- dobra umiejętność korzystania z narzędzi MS Office, w szczególności Word, Excel,
- mile widziana znajomość systemu IFS8,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z obrotem gospodarczym,
- umiejętności analityczne, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność za realizowane projekty,
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia współpracy,
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju kompetencji oraz doświadczenia zawodowego,
- bogaty pakiet świadczeń dodatkowych.