Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider ds. Reklamacji

INEA S.A.
wielkopolskie, Poznań (okolice), Wysogotowo
praca stacjonarna
2761 dni temu

Przyglądasz się czy wchodzisz do gry o dobrą pracę?


  Bądź In! Dołącz do INEA!


Lider ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Poznań (okolice), Wysogotowo

Jesteśmy niekwestionowanym liderem usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce i jedną z czterech największych sieci kablowych w kraju. Swój sukces zawdzięczamy ambitnym i zaangażowanym ludziom, którzy współtworzą nasz zespół. Zostań jednym z nas i realizuj swoją ścieżkę kariery w naszej firmie.

 

Wyzwania jakie czekają na Ciebie na tym stanowisku:
  • Realizacja wyznaczonych celów oraz wskaźników ilościowych i jakościowych
  • Bieżąca kontrola i analiza wyników pracy w podległym zespole w zakresie: efektywności, jakości, terminowości, zgodności z instrukcjami, procedurami i standardami INEA
  • Motywowanie i coaching podległych pracowników
  • Przygotowywanie i aktualizacja instrukcji oraz standardów obsługi dla podległego zespołu
  • Analizowanie i raportowanie zgłaszanych przez klientów i pracowników nieprawidłowości w procedurach, procesach i standardach obsługi
  • Inicjowanie zmian w procesach reklamacji, spraw urzędowych, obsługi mediów społecznościowych oraz innych procesach wpływających na ilość reklamacji
  • Współpraca ze wszystkimi działami INEA w zakresie powierzonych zadań
To stanowisko jest dla Ciebie, jeżeli:
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi na stanowisku liderskim, koordynatorskim lub kierowniczym
  • Masz znajomość procesów sprzedażowo-obsługowych w firmie telekomunikacyjnej lub finansowej
  • Masz doświadczenie w koordynowaniu procesu reklamacji lub korespondencji
  • Konsekwentnie dążysz do realizacji wyznaczonych zadań i celów
  • Doskonale organizujesz swój i podległego zespołu czas pracy
  • Potrafisz pracować pod presją czasu
  • Jesteś otwarty, komunikatywny i elastyczny
  • Cechuje Cię dociekliwość, skrupulatność i rzetelność

Dbamy o swoich pracowników idąc z duchem czasu. Wiemy jak ważna jest dziś równowaga między życiem prywatnym a zawodowym, rozwój osobisty i przyjazna atmosfera w pracy. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy bardzo dobrze czuli się w organizacji.

 

U nas możesz liczyć na:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Ciekawe wyzwania w pracy i możliwość rozwoju zawodowego
  • Współpracę z ludźmi pełnymi pasji i pomysłów, dzielącymi się swoją wiedzą
  • Szeroki program świadczeń dla Pracowników, m.in.:
    • Prywatna opieka medyczna, także dla członków rodziny
    • Karta Multisport, również dla najbliższych
    • System kafeteryjny myBenefit
    • Dofinansowanie do wczasów
    • Dofinansowanie do żłobków/przedszkoli
    • Pakiety INEA na preferencyjnych warunkach
    • Możliwość uczestnictwa w kursie języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...