Grupa TENSE - jesteśmy Agencją Interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2016 i 2017! Zostaliśmy również wyróżnieni tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości". Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę i innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
Lider/ Specjalista ds. Social Media
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- planowanie i przygotowanie strategii marketingowej/obecności marki w social media,
- prowadzenie profili i płatnych kampanii w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn itd.), w tym tworzenie treści oraz kontakt z klientem,
- analiza wyników oraz optymalizacja kampanii na podstawie dostępnych źródeł (GA, piksel Facebook etc.),
- umiejętność segmentacji odbiorców i klientów danej marki,
- monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem występujących trendów, w tym strategii marketingowych realizowanych przez podmioty konkurencyjne,
- podstawowa wiedza dot. optymalizacji konwersji na stronach klientów, umiejętność analizy i rekomendowania zmian,
- pisanie i redagowanie treści marketingowych i współtworzenie firmowego bloga,
- współtworzenie i realizacja strategii firmowej w zakresie social media,
- aktywne wsparcie działań w zakresie Employer Brandingu i Content Marketingu.
Wymagania:
- doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w social media (w tym niezbędna znajomość Facebook Ads),
- bardzo dobra znajomość kanałów social media,
- doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych Social Media, w tym biegła znajomość Menedżera Firm,
- znajomość aktualnych trendów panujących w Social Media,
- umiejętność tworzenia atrakcyjnych, poprawnych gramatyczne i stylistycznie tekstów,
- doświadczenie w pracy z tekstem,
- elastyczność, nieszablonowość w myśleniu oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- dokładność oraz dbałość o szczegóły,
- bardzo dobra organizacja czasu,
- duża kreatywność, inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- znajomość Google Analytics oraz zdolność analitycznego myślenia,
- zainteresowanie marketingiem internetowym, własny blog lub aktywność w branży będzie dodatkowym atutem,
- podstawowa znajomość wykorzystania programów graficznych,
- bardzo dobra znajomość narzędzi Microsoft Office.
Mile widziane:
- znajomość technik marketing automation,
- doświadczenie w pracy z klientami z różnorodnych branż,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie agencyjne.
Oferujemy:
- pracę w firmie będącej m.in. Poznańskim Liderem Przedsiębiorczości oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 i 2017),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub elastycznych formach dopasowanych do indywidualnych potrzeb,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
- realny wpływ na rozwój firmy,
- świetną atmosferę,
- pakiet medyczny,
- bezpłatny wstęp na squasha oraz siłownię,
- eventy i wyjazdy integracyjne.