Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
We are currently looking for Candidates for our Client for the following position:
Liquidity Planning Analyst
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: LPA/09/12/2016/WRC/RB
Role Summary
- Creating liquidity forecasts across a variety of global and regional financial metrics including
- Developing and maintaining internal economic stress tests to complement regulatory liquidity metrics
- Ensuring control and quality of the Treasury Managed Liquidity Pool
- Working closely with Liquidity Measurement and Reporting teams on the production of regulatory liquidity returns and other Management Information as a report owner
- Acting as a point of contact with the Front Businesses guiding them in terms of liquidity related matters
- Data analysis, preparing data presentations and various reports to senior management
- Interdivisional and international collaboration with global teams and close interaction with our business partners from other departments
Qualifications
- About 1-3 years of professional experience in a financial institution in the field of accounting, financial planning, controlling or reporting and data analysis, preferable in a corporate environment
- Very good English - both written and spoken
- Advanced Microsoft Office skills, especially MS Excel
- Higher education degree (preferably in economy or connected to corporate identity)
- Highly-developed communication skills
- Attention to details, strong analytical skills
- Client-oriented attitude and well-developed organizational skills
We Offer
- Professional development possibilities in a financial area
- Work for a global and multicultural organization
- Job contract
- Sport card, private medical care