Manager Działu Obsługi Klienta

Simply Market

Warszawa

53 dni temu

Obecnie poszukujemy
kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nasza gwarancja:
  • stabilne zatrudnienie
  • przyjazna atmosfera
  • wzajemny szacunek
Od nas dostajesz:
  • umowę o pracę już od 1-go dnia zatrudnienia
  • wynagrodzenie zawsze na czas
  • premię przy dobrych wynikach sklepu
  • cenne doświadczenie i możliwość rozwoju w różnych projektach
  • profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań
  • nowe znajomości i świetną atmosferę w zgranym zespole
Benefity:
pakiet opieki medycznej
karta ticket restaurant
dofinansowanie wypoczynku
bony świąteczne
dofinansowanie do żłobka i przedszkola
bony na wyprawkę szkolną
akcjonariat pracowniczy
Od Ciebie oczekujemy:
  • doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
  • ukierunkowania na potrzeby klientów
  • umiejętności zarządzania zespołem i motywowania pracowników
  • bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i samodzielności
  • zaangażowania, odpowiedzialności i zorientowania na cel
  • energii i pozytywnego nastawienia
Twoje zadania na co dzień:
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadanie na ich potrzeby
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie działu
  • wspieranie Managera Sklepu w zarządzaniu sklepem
  • rozliczanie kas i zarządzanie kasą główną sklepu
  • administrowanie dokumentacją sklepu i dokumentacją personalną
  • zarządzanie zespołem i organizacja jego pracy
  • motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój pracowników
Jesteśmy jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Pracujemy w 16 krajach i zatrudniamy ponad 300 000 pracowników, w czterech kanałach dystrybucji: Supermarkety, Hipermarkety Auchan, sklepy kompaktowe Moje Auchan oraz e-commerce Auchan Direct.pl. To ogromna szansa na rozwój i poznanie wielu wyjątkowych ludzi. Nie możesz jej przegapić!

Supermarkety należące do Auchan Retail Polska to 1200 pracowników w 33 sklepach. Od 15 lat zapewniamy naszym klientom komfortowe zakupy w nowoczesnych sklepach, gwarantując jakość i świeżość produktów oraz zawsze niskie ceny.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl