Manager działu Obsługi Klienta
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Manager działu Obsługi Klienta

Poznaj stanowisko:
Kierownik Kasjerów (Market)

Kierownik kasjerów jest odpowiedzialny za koordynowanie i nadzorowanie prac kasjerów, zatrudnionych w markecie. Do codziennych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy kontrolowanie stanu każdej kasy, i weryfikowanie go w oparciu o potwierdzenia zaksięgowanych transakcji. Kierownik jest odpowiedzialny za poprawne zamknięcie kasy każdego spośród stanowisk, a także wyciąganie konsekwencji w ...


czytaj więcej: Kierownik Kasjerów (Market)

Praca Kierownik Kasjerów (Market)

Manager działu Obsługi Klienta - Ogłoszenie archiwalne

Praca Simply Market / Administracja biurowa / Kadra zarządzająca / Sprzedaż / Obsługa klienta / dolnośląskie / Wrocław

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Manager Oddziału Bankowego Euro Bank S.A. dolnośląskie

Team leader (m/f) CPL JOBS Sp. z o.o. dolnośląskie

Brand Manager (rynek brytyjski) InterKadra Sp. z o.o. dolnośląskie

Project Manager Luxoft dolnośląskie

Lider Zespołu Inżynierów ds. Robotyki CPL JOBS Sp. z o.o. dolnośląskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

 Elea Polska Sp. z o.o., należąca do grupy Auchan (ponad 302 000 pracowników na całym świecie) jest właścicielem sieci supermarketów SIMPLY Market.
W Polsce sieć zatrudnia ponad 1200 osób i w związku z planowanym dalszym rozwojem, poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Manager działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: Dział_Wrocław
 

 





Dołącz do Nas już dziś !!!

 

 

 

 

 



„W Simply każdy zawód jest zdefiniowany poprzez swoją misję”

 

 

 

 

 



„Każdy pracownik ma możliwość rozwoju osobistego”

 

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy podległego działu
  • wspieranie Kierownika Sklepu w zarządzaniu sklepem, także w zakresie szkolenia podległego zespołu
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
  • budowanie lojalności klienta
  • zarządzanie środkami finansowymi sklepu
  • administrowanie dokumentacją związaną z działalnością sklepu i zatrudnionym personelem
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (wymagającym bezpośredniego kontaktu z klientem) w sieciach handlowych
  • wykształcenie minimum średnie
  • dobra znajomość specyfiki handlu w sieciach handlowych
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
  • zorientowanie na wynik, zaangażowanie
  • energia, inicjatywa i chęć uczenia się
  • dyspozycyjność
Oferujemy:
  • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • wynagrodzenie oraz dodatkowo system premiowania
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym: bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, bony dla dzieci z okazji Mikołajek, bony dla dzieci w wieku szkolnym, dofinansowanie do letniego wypoczynku, dofinansowanie do żłobka i przedszkola, karty żywieniowe, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
  • bezpłatny pakiet opieki medycznej w tym: nieograniczony dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, laryngologa, dermatologa, ginekologa, okulisty, możliwość wykonania badania USG piersi, cytologii oraz szczepienia przeciwko grypie
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”