analiza dokumentacji projektowej i przetargowej, wykonywanie obmiarów, przygotowywanie wycen/kosztorysów zgodnie z dokumentacją projektową, pozyskiwanie i analiza ofert od dostawców.
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
analiza dokumentacji projektowej i przetargowej, wykonywanie obmiarów, przygotowywanie wycen/kosztorysów zgodnie z dokumentacją projektową, pozyskiwanie i analiza ofert od dostawców.
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonego kontraktu; zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów, kontakt z inwestorem, wsparcie...