Manager Oddziału Bankowego
Bochnia
zadania
- odpowiedzialność za wynik sprzedażowy oddziału
- administracja i organizacja pracy oddziału bankowego
- zarządzanie podległym zespołem (rekrutacja, szkolenia, coaching, wyznaczanie i monitorowanie realizacji zadań)
- prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów na lokalnym rynku
- sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
wymagania
- wykształcenie wyższe magisterskie
- min. roczne doświadczenie na stanowisku managerskim w strukturach sprzedaży usług bankowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych lub pokrewnych
- orientacja na osiąganie wysokich wyników sprzedaży
- bardzo dobra organizacji pracy własnej i podległego zespołu – planowanie, wyznaczanie celów i konsekwentna kontrola ich realizacji
- mile widziane udokumentowane sukcesy w realizacji założeń sprzedaży
- wysokie zdolności komunikacyjne
- nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
oferujemy
- pracę na pełen etat na podstawie umowy o pracę w oddziale bankowym
- stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym
- profesjonalne, bezpłatne szkolenia
- przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Departamentu Sprzedaży
- prywatną opiekę medyczną