Najnowsze oferty pracy

  • Finance Manager

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Project Manager in Finance

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    6 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager of Financial Controller

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2696 dni temu

For our Client – international company (from investment branch) which decided to create financial headquarters in Cracow, we are currently looking for:

Manager of Financial Controller
Kraków
Nr ref.: 5909

Requirements:

  • 5 years financial control and management accounting experience post professional accounting qualification
  • Experience in managing a team and building strong relationships throughout a business
  • Experience of working in an international Group and building relationships with stakeholders in other countries
  • Strong people and process manager
  • Experience in reporting financial information under IFRS
  • Development and improvement of accounting processes and controls
  • Wide ranging financial and management accounting experience; production of management accounting information including: profit and loss statements; balance sheets; narratives; variance analysis
  • Strong hands-on accounting skills; journal preparation & review; preparation of analyses; Balance Sheet controls and reconciliations; P&L and Balance Sheet ownership
  • Attention to detail; meeting regular deadlines; taking ownership of assigned responsibilities; strong team ethos
  • Ability to adapt to a rapidly changing environment
  • Strong Microsoft Excel skills (including pivot tables, advanced formulas)
  • University degree in Finance, Accounting or related
  • A professional accounting qualification or similar post-graduate qualification, for example an ACA, CIMA or ACCA
  • Fluent English speaker
  • Excellent communication skills, both written and verbal
  • Ability to work unsupervised, showing initiative in identifying problems and posing solutions
  • Ability to manage junior staff members
  • Strong relationship building skills

Responsibilities:

  • Managing the performance and efficiency of the Krakow and India Financial Control teams and Krakow Accounts Payable team responsible for the functions included within the remit of this role
  • Team development and leadership, resource planning and management, recruitment and succession planning of direct team
  • Owning the team’s development program and rolling it out to the wider Financial Control and Accounts Payable functions across the Group
  • The Financial Controller reports to the Head of Finance, Poland, and will deputise for them as necessary
  • Production of management and financial accounts for the UK, Europe, India and South Africa and review and oversight of the monthly results for all group entities
  • Maintaining a strong financial control environment including preparation and review of balance sheet reconciliations and controls
  • Development of budgets and forecasts for non-headcount related expenses
  • Responsibility for the global month end close process, the efficiency and timeliness thereof and improvement to deliver reporting within the agreed timeframe to internal stakeholders.
  • Produce, review and sign off on monthly financial performance against budget to Group accounting team
  • Monthly/quarter office and cost line reviews with business owners and the efficiency and improvement of reporting
  • Working closely with financial control teams across the group to improve controls and deliver accurate group management information
  • Review of statutory balance sheets included within the remit of this role and working closely with the group accountants to ensure regular group review and control
  • Control of the group balance sheet including review of balance sheet reconciliations
  • Input and assistance to the Finance Systems team developing and improving finance systems and controls
  • Ad hoc analysis and reporting as required by business owners
  • Working closely with the Financial Planning & Analysis team and Business Management to deliver budget and forecast submissions for all cost lines except remuneration and marketing within agreed timelines
  • Working with the Finance Systems and the Financial Planning & Analysis team to implement planning and reporting system / process improvements
  • Day-to-day management and improvement / efficiency of financial systems, processes and controls
  • Ownership and maintenance of process documents and manuals for all control and processes within the remit of this role
  • Business partnering with all stakeholders within the Business and Finance who rely on the output of the Financial Control team
  • Liaison with external auditors, inspectors and advisors for annual, interim and taxation audits and reviews relating to the functions with the remit of this role
  • Assistance to the regulatory capital team in submission of periodic FCA regulatory returns
  • Provide assistance to the Group Accounts team over external reporting, including subsidiary and branch financial statements
  • Provide assistance and support to the Head of Tax for reporting, coding and submission of corporate and operational tax returns (payroll taxes, duties, VAT, corporation tax etc.)
  • Authorisation of payments to clients, brokers and suppliers and internal transfers.
  • Build and develop strong relationships within the business, your own peer group in finance and the wider business
  • Proactively support change initiatives within the wider organisation e.g. acquisitions, new entities, new offices, new products, new departments

We offer:

  • Opportunity to grow in new finance department covering finances globally as future headquarters globally
  • Independent role in professional team
  • Many opportunities to learn and grow (not only vertically)
  • Attractive remuneration and benefits
  • Great working atmosphere
 

Podobne oferty

  • Finance Manager

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Project Manager in Finance

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    6 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...