Manager Sklepu
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Manager Sklepu

Poznaj stanowisko:
Kierownik Marketu

Kierownik Marketu to osoba odpowiedzialna za należytą organizację i funkcjonowanie sklepu wielobranżowego. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie i nadzór nad wszystkimi stoiskami (ekspozycja, zatowarowanie), zarządzanie zespołem podległych pracowników, zamawianie towarów i przyjmowanie dostaw towarowych, dbałość o wysoki poziom obsługi klienta oraz dobre wyniki sprzedaży, przestrzeganie ...


czytaj więcej: Kierownik Marketu

Praca Kierownik Marketu

Manager Sklepu - Ogłoszenie archiwalne

Praca Simply Market / Kadra zarządzająca / Sprzedaż / Obsługa klienta / dolnośląskie / Wrocław

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Project Manager IDEA HR Doradztwo Personalne s.c. dolnośląskie

Manager Oddziału Bankowego Euro Bank S.A. dolnośląskie

Team leader (m/f) CPL JOBS Sp. z o.o. dolnośląskie

Brand Manager (rynek brytyjski) InterKadra Sp. z o.o. dolnośląskie

Project Manager Luxoft dolnośląskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Elea Polska Sp. z o.o., należąca do grupy Auchan (ponad 302 000 pracowników na całym świecie) jest właścicielem sieci supermarketów SIMPLY Market.
W Polsce sieć zatrudnia ponad 1200 osób i w związku z planowanym dalszym rozwojem, poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Manager Sklepu
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SKLEP_Wrocław
 

 





Dołącz do Nas już dziś !!!

 

 

 

 

 



„W Simply każdy zawód jest zdefiniowany poprzez swoją misję”

 

 

 

 

 



„Każdy pracownik ma możliwość rozwoju osobistego”

 

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie właściwej organizacji pracy sklepu (w tym szkolenie, rekrutację i motywowanie podległego zespołu) zgodnie z obowiązującymi standardami
  • realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta
  • nadzór nad zamówieniami towarów
  • kontrola kosztów sklepu
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w sieciach handlowych (supermarkety lub hipermarkety), w tym doświadczenie w zarządzaniu działem produktów świeżych
  • bardzo dobra znajomość specyfiki handlu w sieciach handlowych
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem i motywowania pracowników
  • bardzo dobra umiejętność planowania, organizacji pracy i skuteczność w działaniu
  • zorientowanie na wyniki i wysoki poziom obsługi klienta
  • energia, inicjatywa i chęć uczenia się
  • zaangażowanie
  • samodzielność
  • dyspozycyjność
Oferujemy:
  • rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • wynagrodzenie oraz dodatkowo system premiowania
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym: bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, bony dla dzieci z okazji Mikołajek, bony dla dzieci w wieku szkolnym, dofinansowanie do letniego wypoczynku, dofinansowanie do żłobka i przedszkola, karty żywieniowe, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
  • bezpłatny pakiet opieki medycznej w tym: nieograniczony dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, laryngologa, dermatologa, ginekologa, okulisty, możliwość wykonania badania USG piersi, cytologii oraz szczepienia przeciwko grypie
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”