Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Dla naszego Klienta, instytucji finansowej będącej częścią międzynarodowej grupy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Manager Zespołu ds. Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców
Zakres obowiązków:
• Bieżący nadzór nad procesami obsługiwanymi przez Zespół Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców
• Zapewnienie wysokich wyników jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań, badanie jakości
• Opiniowanie procesów obsługowych
• Wdrażanie nowych programów i aktualizacja istniejących programów
• Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i interwencyjnych, analiza spraw oraz podejmowanie decyzji w sprawie zasadności reklamacji lub braku zasadności
• Rozwój pracowników oraz bieżący nadzór nad poziomem wiedzy i jakością umiejętności operatorów i innych pracowników Działu Operacyjnego oraz wdrażanie nowych operatorów i supervisorów
• Nadzór nad procesem raportowania, obiegu faktur i powstawania kosztów zagranicznych
• Zarządzanie bazą usługodawców (krajowych i zagranicznych)
• Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi usługodawcami
• Bieżące monitorowanie współpracy z usługodawcami
• Utrzymanie bieżących kontaktów z usługodawcami (korespondencja mailowa, telefoniczna, spotkania)
• Weryfikacja i rozliczanie kosztów usługodawców
• Analiza i optymalizacja kosztów usług
• Tworzenie i udoskonalanie procedur organizacji usług
• Udział w projektach wdrażania nowych usług i produktów oraz optymalizacja procesów
• Znajomości branży assistance / ubezpieczeniowej
• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
• Umiejętności negocjacyjnych
• Umiejętności podejmowania decyzji
• Umiejętności planowania i organizacji pracy
• Gotowości do podróży służbowych
• Stabilną pracę w przyjaznej atmosferze
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia oraz zdobywania nowych kompetencji
• Możliwość skorzystania z benefitów dla pracowników