kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
Twój zakres obowiązków Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Nadzór i współudział w przyjmowaniu i wydawaniu towarów; Zapewnienie właściwego magazynowania towaru gwarantującego zachowanie jakości; Przestrzeganie wewnętrznych procedur związanych z bezpieczeństwem, jak i organizacą pracy podległego personelu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for the...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
Aviva jest szóstą co do wielkości instytucją ubezpieczeniową na świecie. Mamy 54 000 pracowników pracujących dla ponad 50 milionów klientów w 28 krajach. Nasi Doradcy ds. Ubezpieczeń i Inwestycji tworzą długoterminowe plany finansowe – dzięki temu zabezpieczają przyszłość Klientów i ich rodzin, budują zaufanie Klientów skutecznie zarządzając ich aktywami, przedstawiają Klientom korzyści z inwestowania i pomnażania kapitału.
W związku z dynamicznym rozwojem struktury poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Manager Zespołu
Miejsce pracy: Darłowo
Twoje zadania:
Realizacja działań sprzedażowych podległego zespołu
Rekrutacja i wdrażanie kandydatów na doradców
Sprzedaż produktów Avivy - pozyskiwanie i obsługa Klientów
Profesjonalne doradztwo w zakresie produktów finansowych
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 1 roku,
Nastawienia na działanie,
Umiejętności budowania relacji interpersonalnych,
Zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się.
Wybranym kandydatom oferujemy:
Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
Cykl szkoleń rozwijających kompetencje menedżerskie i sprzedażowe
Atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania
Karierę w firmie o wieloletnich tradycjach i stabilnej pozycji na rynku
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
Twój zakres obowiązków Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Nadzór i współudział w przyjmowaniu i wydawaniu towarów; Zapewnienie właściwego magazynowania towaru gwarantującego zachowanie jakości; Przestrzeganie wewnętrznych procedur związanych z bezpieczeństwem, jak i organizacą pracy podległego personelu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for the...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...