MONDI Pro Permanent Recruitment Organisation jest jednostką wyspecjalizowaną MONDI Polska Agencja Pracy. Lata doświadczeń, zdobyta wiedza i umiejętności, pozwoliły na zajęcie się w najszerszym zakresie rekrutacją stałą pracowników, przenosząc wszystkie dobre wzorce całej grupy, na codzienną działalność MONDI PRO
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
ZAKRES ZADAŃ:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać globalnie (cała Europa) za tworzenie oraz kierowanie strategią komunikacji marketingowej obecnych i nowych przedsięwzięć realizowanych w firmie.
Swoimi działaniami będzie wspierać sprzedaż oraz budowanie wizerunku firmy na rynku międzynarodowym.
W zakres obowiązków na tym stanowisku wchodzi przede wszystkim:
- budowanie oraz zarządzanie wizerunkiem firmy poprzez inicjowanie i podejmowanie działań marketingowych oraz wspieranie działań sprzedażowych;
- kierowanie oraz monitorowanie realizacji przyjętych strategii;
- prowadzenie bieżącej analizy danych rynkowych i konkurencyjnych w celu optymalizacji sprzedaży oraz zwiększenia udziałów firmy w rynku;
- maksymalizacja rentowności firmy, współtworzenie polityki cenowej
- planowanie i prowadzenie działań marketingowych oraz projektowych, na każdym etapie cyklu życiowego produktu (przygotowywanie dokumentów i procesów niezbędnych do wdrożenia, sprzedaży i dalszego rozwoju);
- wsparcie działu sprzedaży w zakresie opracowywania programów promujących sprzedaż produktów firmy;
- ścisła współpraca w ramach regionu biznesowego i z Centralą firmy przy prowadzeniu międzynarodowych projektów;
- opracowanie i wdrożenie planów oraz projektów reklamowych, multimedialnych, marketingowych, sprzedażowych;
- monitorowanie wskaźnika ROI w zakresie komunikacji marketingowej;
- wdrażanie działań wizerunkowych i budujących świadomość marki) m.in. współtworzenie stanowisk targowych, udział w wydarzeniach branżowych oraz budowanie społeczności w social mediach).
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe techniczne/biznesowe lub inne powiązane ze stanowiskiem;
- mile widziane ukończone studia MBA;
- minimum 6-8 lat doświadczenia w aspekcie sprzedaży w branży technicznej, marketingowej;
- preferowane minimum 5-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku;
- dużym atutem będzie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży motoryzacyjnej;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- wysoki poziom motywacji oraz zaangażowania w realizację powierzonych zadań;
- umiejętność zarządzania czasem;
- udokumentowane umiejętności w zakresie prezentacji, analizy oraz obsługi narzędzi komunikacyjnych takich, jak: MS Office, Visio;
- umiejętność zarządzania zespołem w zakresie realizacji powierzonych projektów oraz wyznaczania kierunków działania;
- gotowość do podróży służbowych (około 20% czasu pracy);
- mile widziane doświadczenie w międzynarodowej firmie produkcyjnej.
FIRMA OFERUJE:
- pracę w prężenie rozwijającej się firmie z kapitałem międzynarodowym w branży Automotive;
- stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę;
- możliwość rozwoju zawodowego w powierzonych obszarach odpowiedzialności;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa oraz system premiowy);
- niezbędne narzędzia pracy.